رمضان
تاريخ : شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, | 15:29 | نویسنده : hasan

 بوی رحمت خدا می آید. انگار که به ما نزدیک است. چه احساس زیبایی است. مثل اینست که روح بیقرارم از این کالبد خاکی رها شده وبه سمت دادار هفت اسمان در حال پرواز است.

واقعا نمیدانم که من به او نزدیک میشوم یا او به من؟

بارالها!

این چه شوقیست که در وجودم لانه گزیده است، که با شنیدن نام برترین ماهت، قلبم در شادی وصالی دوباره، غوطه ور میشود؟ مگر این نیست که باقی ماهها نیز با تو هستم؟

آری، من همیشه با توأم ولی این بار هم با توأم وهم در ضیافت تو!

خداوندا!

باورم نمیشود که من در کلبه ی حقیرانه ی خود میهمان تو در عرش کبریائيت باشم!! وچه شور انگیز است که ای کبیر متکبر تو در اوج عظمتت متواضعانه میزبان این حقیر باشی! هر چند اینها در مقابل رأفت و عطف و کریم بودنت چیزی نیست.

ای بخشنده ی بی نیاز!

من چیزی را والاتر ازین نمیدانم که با توبه واستغفار به تو پناه بیاورم وسر به سجده ی عشق نهاده، نام تورا سرمایه ی زندگانی ام کنم.

آری یقینا تقدیر زندگی ام در همان شب بی نظیر و بهتر از هزار ماه رقم خواهد خوردپس چه چیزی والاتر از اینست که یاد و نام ومغفرتت را در کوله بار سفرم جای دهم؟

اما پیش از هر چیز ای مهربان هستی، تورا به پاس همه ی لطفهای بیشمارت می ستایم وبرای تک تک نعمتهای فزاینده ات تو را سپاس می گویم.

من حقیرانه در پیشگاهت به گناهانم اذعان میکنم و متواضعانه از تو طلب امرزش دارم.

ومیدانم که وجودم نیازمند مهر بی نهایت توست.

پس تو را به مقربان درگاهت محمد وال محمد بر انها درود فرست ومرا دریاب

.

فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به همه ی شما عزیزان تبریک گفته از درگاه خداوند منان برای شما ارزوی قبولی طاعات وعبادات را دارم.

یاعلی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







گلوله

  • پرشین بلاگ
  • ابزار نظرسنجی

    نظرسنجی